Datorită distribuției eficiente a resurselor, investițiilor în cercetare, precum și a nivelului ridicat de responsabilitate socială, concernul auto chinez Great Wall Motors, chiar și pe fundalul pandemiei, arată o dinamică bună pe piața mondială.
În luna martie, vânzările au crescut cu 499% față de luna precedentă. Din cele 60.048 de automobile vândute, 54 106 au fost comercializate pe piața internă (cu 671% mai mult față de luna precedentă), 5 942 — în străinătate (cu 98% mai mult față de luna precedentă). În total, în primul trimestru al anului 2020, 150.322 de mașini Great Wall au fost vândute în întreaga lume.
Programele eficiente de asistență pentru clienți și distribuitori, precum și implementarea cu succes a strategiei de globalizare au permis companiei să-şi mențină poziţiile chiar și în timpul crizei. În ultimul an, concernul Great Wall Motors și-a lansat propria producție în Rusia, India și Thailanda,extinzându-și prezența la nivel mondial.
Astăzi, în condiţiile impuse de pandemie, prin gestionarea competentă a lanțurilor de aprovizionare globale și a unei rețele extinse de parteneri, compania a asigurat producția cu toate resursele necesare și a garantat buna funcționare a acesteia. Astfel, Great Wall Motors continuă să livreze pe automobile sigure pe piața mondială, sprijinind în același timp economia regiunilor în care se află producția.